reklama

moje prazdniny

Na tohto ročné prázdniny som sa tešil od septambra 2012, kedy som nastúpil na Gymnázium v Partizánskom. Kým prešlo nekonečných 10 mesiacov školy,v ktorej sa to nakoniec dalo vydržať, nastali dlho vytúžené prázdniny. Prázdniny nesklamali, užili sme si ich vo veľkom štýle. Kopec akcii, výletov, zájazdov a stanovačiek sa určite vryl do pamäte každému. Po krátkych 2 mesiacoch, ktoré ušli ako voda nastal zase stereotyp. Každodenné ranné vstávanie, robenie desiaty, nabalenie, cesta autobusom, odsedieť 7 hodin v škole a hurá domov. Učiť sa, učiť sa, učiť sa ako povedal Lenin, a stále dookola... Ostáva nám už len 9 mesiacov a 2 týždne do ďalších prázdnin. Preto plnme svoje úlohy a hlavne z INFORMATIKY !!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Adam Liška

Adam Liška

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent gymnázia v Partizánskom. Mám 17 rokov, bývam na dedine. Mojim cieľom je doštudovať gymnázium a ísť na vysokú školu. Rozmýšlam nad medicinou, farmaciou. Chcem vodičak a mať svoje auto, dom a ženu. Ale v tejto chvíli chcem byť bloger a pisať blogy na tomto webe. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu